20140823

【和訳】Razorlight - Up All Night

(アルバム"Up All Night"より)

I lost the sacred feeling but I
Made a couple of friends and now
Our things have never looked so good
Our things have never been so clear
And now I'm alone with you
I'm always up all night
And I get music running in my head
And I, I lose the strength to fight
Cause I, I've been up all night
She's been up all night
We're, we're just up all night
神聖な感情を失くした代わりに
数人の友人を得た
そして今
僕らが手にしているものは
今までにないほど良く見える
今までにないほど澄んで見える
そして今
君と二人きりになった
一晩中眠らずに
頭の中で 音楽を鳴らしてる
戦う勇気を失ったのは
一晩中眠らずにいるからで
彼女も一晩中眠らない
二人で一晩中眠らずにいる

This town is for the counterfeit dreamers
And maybe I'm one too, well I
I keep my hand behind my back when I
I don't know what else to do
The streets that I grew up in, they might mean
Nothing to you, but I
I'll show you where I come from if you please
Just tell me what I'm supposed to do
この街は偽りの夢追い人のための街
もしかしたら僕も そんな一人なのかもしれない
どうすればいいか分からないときには
背中で手を組んでおく
僕が生まれ育ったストリートも
君にとっては 何の意味もないものかもしれない
それでも僕は
君が望めば 案内してあげたいと思ってる
どうすればいいか 教えてくれる?

Cause I, I've been up all night
She's been up all night
We're, we're just up all night
だって僕は 一晩中眠れない
彼女は一晩中眠らない
僕らは 僕らは一晩中眠らない

That sweet and sacred feeling you know
Will never last long
Every time you turn around you'll see
One more part of you, yes it's gone
I need your spirit darling
And lend me your helping hand, and I
I'll meet you in the morning
When I've broken up the band
あの優しくて神聖な感情
あれは長続きするものじゃない
振り返るたびに気付く
新たな自分の一面
そう もうここにはないもの
君の情熱がほしいんだ
ダーリン
君の助けの手を借りたい
そうしてくれるなら
朝 君を迎えに行くよ
バンドを解散した後で

Cause I, I've been up all night
She's been up all night
We're, we're just up all night
だって僕は 一晩中眠れない
彼女は一晩中眠らない
僕らは 僕らは一晩中眠らない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿