20140926

【和訳】Jessie Ware - Kind Of... Sometimes... Maybe

(アルバム"Tough Love"より)



Do I get lonely at all?
No, cause Jamie and Johnny and Jack keep me warm
This wasn't my fault
I don't cry, God no, I don't cry
Could you just leave it alone?
You keep haunting my nights
You keep asking me twice
If I miss you at all
And I won't lie, though I try
そもそも 孤独なんてあり得る?
いいえ なぜなら
ジェイミーとジョニーとジャックが
わたしを暖めていてくれる
わたしは悪くない
泣いたりしないわ
絶対嫌よ
わたしは泣かない
放っておいてくれないかしら?
毎晩わたしを悩ませるあなた
二度目の確認を忘れないあなた
本当に僕がいなくて寂しくないの?
嘘をつこうとしても 嘘をつけない

Oh kind of, sometimes, maybe
Kind of, sometimes, maybe
Oh kind of, sometimes, maybe
Kind of, sometimes
Kind of, sometimes, maybe
そうね そうかもね 時々はね たぶん
そうかもね 時々はね たぶん
そうね そうかもね 時々はね たぶん
そうかもね 時々は
そうかもね 時々は
そうかもね 時々はね たぶん

I'm less afraid of the dark
No bright ideas, I keep the lights on
Are you wasting my time?
And your time, every time?
Why you're makin' it hard?
I won't show you my cards
But you came and you lost
Do I want you at all?
OK, just a bit, I hate to admit
前ほどは暗闇が怖くない
名案は思い付かない
電気は付けっぱなし
あなたはわたしの 時間のむだ?
あなたにとっても 時間のむだ?
二人について考える度に?
なぜこんなに難しくするのよ?
手札を明かす気はないわ
でもあなたはやって来た
そして見失った
そもそも わたしはあなたを求めてる?
そうね ほんの少しだけ
認めるのは苦しいけれど

Oh kind of, sometimes, maybe
Kind of, sometimes, maybe
Oh kind of, sometimes, maybe
Kind of, sometimes
Kind of, sometimes, maybe
そうね そうかもね 時々はね たぶん
そうかもね 時々はね たぶん
そうね そうかもね 時々はね たぶん
そうかもね 時々は
そうかもね 時々は
そうかもね 時々はね たぶん

I just sit here and I'm thinkin'
If I still want you?!
こうしてじっと 考えてる
わたしはまだあなたを求めてるの?

Kind of, sometimes, maybe
そうかもね 時々はね たぶん
Categories:

0 comments:

コメントを投稿