20141212

【和訳】OK Go - Lullaby

(アルバム"Hungry Ghost"より)

Go, go to sleep
My love, just go, go to sleep
And dream that I’m there in your arms tonight
Dream that I’m there and we’ll be alright
We’ll be alright
さあ そろそろおやすみ
愛しい君
静かにおやすみ
そして夢を見て
その夢の中で
今夜 僕は君の腕に抱かれている
その夢の中で
僕は君と一緒にいて
二人は明日への不安を知らない

Close, close your eyes
My love, just close, close your eyes
And dream that I’m there by your side tonight
Dream that I’m there and we’ll be alright
We’ll be alright
閉じて
目を閉じて
愛しい君
静かに目を閉じて
君が見る夢の中で
今夜 僕は君の傍にいる
その夢の中で
僕は君の傍にいて
二人は明日への不安を知らない

When morning comes
And I’m still a thousand miles from your side
Don’t give up, don’t let the darkness of day in
I’ll see you in your dreams again  tomorrow night
朝が来て
やっぱり現実の僕が
君の傍から遥か遠い所にいても
諦めないで
昼の暗闇を近寄らせないで
明日の夜
また夢の中に会いに行くよ

Go, go to sleep
My love, just go, go to sleep
さあ そろそろおやすみ
愛しい君
静かにおやすみ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿