20141220

【和訳】The Struts - Put Your Money On Me

(アルバム”Everybody Wants”より)



It's true baby I sleep 'til noon for breakfast
I have a little smoke then I get up and go
And yes I'm always two hours late for work babe
It's hard being a slave to your body and soul
ホントだよ ベイビー
昼まで眠ってから 朝飯を食って
一服して 支度して 出かける
ああ そうだよ
出勤はいつも2時間遅れ
ベイビー
君の肉体と魂の奴隷でいるって
なかなか大変なんだぜ

You know I'm only bragging
Boss is always nagging
My arse is dragging but they don't know
You think I kinda mess around
But I'll never let you down
So have some faith I'm sticking around
Sticking around!
これってただの惚気だよ
いつも口うるさい上司は
チンタラやってんじゃねーってさ
でもあいつらに何が分かるんだよ
君は俺をふざけた奴だと思ってる
だけど絶対に失望させないから
信頼してほしいよ
俺は君から離れないから
君だけに集中してるから!

I bet your body's so sweet
So roll your dice to my feet
We're winning when our eyes meet
You've got that hand I can't beat
君の体って本当に魅力的だよね
だからサイコロを振って
俺の次の歩みを決めてくれよ
目が合えば勝利は俺たちのもの
君は俺が絶対に攻略できない手を繰り出す

So put your money on me
Put your money on me
So put your money on me
Put your money on me
だから俺に賭けてくれ
俺に賭けてくれよ

I know I've got a bad bad reputation
I'm not afraid to look a girl right in the eye
And so I'll tell you for your information
Just know I'm not that kind of guy
悪評がついてることは自覚してる
女の子の目を ビビらずに まっすぐ見つめることだってできる
だから一応言っておくけど
分かってくれよ
俺はそういう類の男じゃないんだ

Let's start a revolution
This ain't no illusion
Your disillusion will turn me around
So yeah I like to flirt girl
Don't forget that you're my world
So keep the faith I'm sticking around
Sticking around!
革命を起こそう
これは幻想じゃない
君が幻滅したら
俺もやり方を変えざるを得ない
ああ そうさ
女の子とイチャつくって最高だよ
だけど忘れないでくれ
君は俺の全世界なんだってこと
だから俺がここにいるってことを信用してくれよ
俺には君だけだから!

I bet your body's so sweet
So roll your dice to my feet
We're winning when our eyes meet
You've got that hand I can't beat
君の体って本当に魅力的だよね
だからサイコロを振って
俺の次の歩みを決めてくれよ
目が合えば勝利は俺たちのもの
君は俺が絶対に攻略できない手を繰り出す

So put your money on me
Put your money on me
So put your money on me
Put your money on me
だから俺に賭けてくれ
俺に賭けてくれよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿