20150312

【和訳】The Click Five - All I Need Is You

(アルバム"Modern Minds and Pastimes"より)

You're scared
It shows
Been there
You're not prepared to be
In love
With me
So soon cause you've been through enough to have
Something hold you back
怖いんだね
分かるよ
ずっとそうだったんだよね
君は気持ちの準備ができてない
そんなにすぐには
僕を好きになれない
これまでの経験を思えば
躊躇うのは当然

We don't need to go that far
Let's hold on to where we are
If it's real we'll make it through
Cause all I need is you
そんなに遠くへ行く必要はないよ
今の僕らのままでいいよ
もしこれが本物なら
乗り越えて行けるから
僕に必要なのは君だけだから

They say
Don't waste
Your time
They're obviously blind
時間をムダにするな
そう言う連中には
全然ものが見えてない

So let's
Forget
The words the thoughts they put into your head
Don't give up just yet
だから忘れちゃおう
君の頭に詰め込まれた言葉も 思考も
今のところはまだ 諦めないで

We don't need to go that far
Let's hold on to where we are
If it's real we'll make it through
Cause all I need is you
そんなに遠くへ行く必要はないよ
今の僕らのままでいいよ
もしこれが本物なら
乗り越えて行けるから
僕に必要なのは君だけだから

We don't need the world right now
We got time to work it out
Hold on tight, I'll hold on too
Cause all I need is
今は世間なんてどうでもいい
取り組む時間はあるから
しっかり掴んで 離さないで
僕も頑張るから
だって僕に必要なのは…

Baby, maybe we should start somewhere
Baby, let me in your heart
Before we fall apart
ベイビー
取っ掛かりを見つけよう
ベイビー
その心に僕を受け入れて
離れ離れになってしまう前に

We don't need to go too far
Let's hold on to who we are
If it's real we'll make it through
Cause all I need is you
そんなに遠くへ行く必要はないよ
今の僕らのままでいいよ
もしこれが本物なら
乗り越えて行けるから
僕に必要なのは君だけだから

We don't need the world right now
We got time to work it out
Hold on tight, I'll hold on too
Cause all I need is you
All I need is you
All I need is you
今は世間なんてどうでもいい
取り組む時間はあるから
しっかり掴んで 離さないで
僕も頑張るから
だって僕に必要なのは君だけだから
Categories:

0 comments:

コメントを投稿