20150723

【和訳】James Bay - Need The Sun To Break

(アルバム"Chaos and the Calm"より)

I'm halfway gone
Sleepless I'm battle-worn
You're all I want
So bring me the dawn
半分死にかけてる
眠れない
戦いに疲れた僕の
唯一の願いは君だ
だから夜明けを連れてきてくれ

I need the sun to break
You've woken up my heart
I'm shaking
All my luck could change
Been in the dark for weeks and
I've realized you're all I need
I hope that I'm not too late
I hope I'm not too late
太陽なんか砕けてしまえ
君が僕の心を目覚めさせた
動揺してる
運命が変わるかもしれない
何週間も暗闇で過ごして
気が付いたよ
僕が唯一必要としてるのは君だ
手遅れでなければいいけど
手遅れでなければいいけど

Back of the room
How come my friends already know you?
I feel like a kid
Too shy to speak up so I keep it hid
Oh butterflies
You steal my sleep each night
店の奥
何だって僕の友達は
もう君を知ってるんだろう?
まるでガキみたいな気分
恥ずかしすぎて声を上げることもできない
だから秘密のままにしておく
ああ この胸騒ぎのせいで
毎晩 ちっとも眠れない

I need the sun to break
You've woken up my heart
I'm shaking
All my luck could change
Been in the dark for weeks and
I've realized you're all I need
I hope that I'm not too late
I hope I'm not too late
太陽なんか砕けてしまえ
君が僕の心を目覚めさせたのは
動揺してる
運命が変わるかもしれない
何週間も暗闇で過ごして
気が付いたよ
僕が唯一必要としてるのは君だ
手遅れでなければいいけど
手遅れでなければいいけど
Categories:

0 comments:

コメントを投稿