20151012

【和訳】Ivy Levan - 27 Club

(アルバム”No Good”より)

You, you tried to play it safe
But I am planning my escape
Yeah you want your picket fence
But I can't even pay the rent
あなたは 安全に進もうとしたけど
わたしは 逃げ道を探してる
あなたは 白いフェンスを欲しがるけど
わたしは 家賃すら払えない

I'd rather burn out than spend my life waiting
I wanna go down, down in history
Everybody's gonna know me when I die
So I don't give a damn if I survive
I'd rather burn out than spend my life waiting
待ち続けて一生を終えるくらいなら
燃え尽きて死にたい
飛び込みたい
歴史に名を残したい
わたしが死ねば
わたしの存在は世界に知れ渡る
だから生き延びるかどうかなんて
どうだっていいの
待ち続けて一生を終えるくらいなら
燃え尽きて死にたいから

You keep it slow and steady
I am more than good and ready
And you set on for second place
But I won't even run the race
あなたは ゆっくり着実に
わたしは いつでも準備万端
あなたは 二番手も視野に入れるけど
わたしは 競争すら面倒だわ

I'd rather burn out than spend my life waiting
I wanna go down, down in history
Everybody's gonna know me when I die
So I don't give a damn if I survive
I'd rather burn out than spend my life waiting
待ち続けて一生を終えるくらいなら
燃え尽きて死にたい
飛び込みたい
歴史に名を残したい
わたしが死ねば
わたしの存在は世界に知れ渡る
だから生き延びるかどうかなんて
どうだっていいの
待ち続けて一生を終えるくらいなら
燃え尽きて死にたいから
Categories: ,

0 comments:

コメントを投稿