20160124

【和訳】Gabrielle Aplin - Together

(アルバム"Light Up The Dark"より)

We fit together, together so well
But when we fall apart
There's something missing I can tell
わたしたちはお似合い
すごくお似合いの二人
でも離れ離れになると
よく分からない何かが欠けてしまう

You call the sea the ocean
You say the kings alive
You live your life in motion
I like to take my time
And you don't like to talk about it
Why do we fight
Why do we fight every night when
あなたは海岸を大海と呼ぶ
あなたは王たちは生きていると言う
あなたは人生を活動的に生きている
わたしは時間をかけたくて
あなたはそんな話はしたくない
どうして喧嘩になるんだろう
どうして毎晩 喧嘩になるんだろう

We fit together, together so well
But when we fall apart
There's something missing I can tell
We fit together, together so well
But when we fall apart
There's something missing I can tell
こんなにお似合いなのに
お似合いの二人なのに
でも離れ離れになると
説明できない何かが欠けてしまう
わたしたちはお似合い
すごくお似合いの二人
でも離れ離れになると
よく分からない何かが欠けてしまう

I'm not looking for redemption
I don't wanna see the light
All I want is your attention
All I want, all I want is love
I don't think you can deny me
Let's go smoke and make a fire
贖罪なんて求めてない
光なんて見つけたくない
わたしはただ あなたに気にかけてもらいたい
わたしの唯一の望みは
望む全ては あなたの愛
あなたはそういうわたしを拒めないんでしょ
煙草を吸いに行こう
ついでに焚火をしよう

You don't like to talk about it
Why do we fight
Why do we fight every night when
あなたはそんな話はしたくない
どうして喧嘩になるんだろう
どうして毎晩 喧嘩になるんだろう

We fit together, together so well
But when we fall apart
There's something missing I can tell
We fit together, together so well
But when we fall apart
There's something missing I can tell
わたしたちはお似合い
すごくお似合いの二人
でも離れ離れになると
よく分からない何かが欠けてしまう
わたしたちはお似合い
すごくお似合いの二人
でも離れ離れになると
よく分からない何かが欠けてしまう
Categories:

0 comments:

コメントを投稿