20131111

【和訳】Neon Trees - Close to You

(アルバム"Picture Show"より)

Lonely eyes been watching me
I can see what you want me to see
I wanna be close to you
All we need now is the dark
Dancing shadows move onto white wall
I wanna be close to you
寂しい眼差しが僕を見つめてる
君が何に気付いてほしいのか 僕は知ってる
君に近づきたい
今 僕らに必要なのは暗闇
白い壁に踊る陰
君に近づきたい

Heave eyes been watching me
Rhythms beats and melodies
They make me get to close to you
Other guys will sell you tricks
Tell you lies to get their fix
Don’t let them get close to you
重たい眼差しが僕を見つめてる
リズムとビートとメロディが
僕を君のそばへと引き寄せる
他の男たちは君を騙して
裏切りを繕う嘘をつく
そんな奴らを近づけないで

Give me fire
It’ll burn all your fear away
火種を手に入れて
恐れのすべてを燃やし尽くしてあげたい

I still got my eyes on you baby
I wanna be close to you
僕はまだ君を見ているよ
君に近づきたいよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿