20131111

【和訳】Neon Trees - Everybody Talks

(アルバム"Picture Show"より)



アニメ版PV。かわいい!


タイラーのダンス指導付、リリックビデオ。


ライブ。


Hey baby won’t you look my way
I can be your new addiction
Hey baby what you got to say
All you given me is fiction
I’m a sorry sucker it happens all the times
I find out that
Everybody talks…
ねえ ベイビー
僕を見てくれ
君の新しいお気に入りになるよ
ねえ ベイビー
本音を教えて
君の話は作り話ばかり
僕は哀れでバカな男
失敗してばかり
分かってるよ
みんなが噂してるから...

It started with a whisper
And that was when I kissed her
And then she made my lips hurt
I can hear the chit chat
Take me to your love shack
Mama’s always get a backtrack
When everybody talks back
始まりは囁き声
あの瞬間
僕が彼女にキスをすると
彼女は僕の唇に噛みついた
噂話が聞こえてくる
愛の手かせをかけてよ
噂話が始まる度に
彼女はいつも後戻り

Hey honey you could be my drug
You could be my new prescription
Too much could be an over doze
All this trash talk makes me itching
Oh my my shit
Everybody talks…
Everybody talks too much
ねえ ハニー
君が僕の薬なのかもしれない
君は僕の新しい処方箋なのかもしれない
服用過剰で オーバードーズになるかも
下らない世間話がもどかしい
なんて下らない
みんなが噂してる
みんな 喋りすぎなんだよ

It started with a whisper
And that was when I kissed her
And then she made my lips hurt
I can hear the chit chat
Take me to your love shack
Mama’s always get a backtrack
When everybody talks back
始まりは囁き声
あの瞬間
僕が彼女にキスをすると
彼女は僕の唇に噛みついた
噂話が聞こえてくる
愛の手かせをかけてよ
噂話が始まる度に
彼女はいつも後戻り

Never thought I’d live to see the day
When everybody’s words got in the way
Hey sugar show me all your love
All you’re giving me is friction
Hey sugar, what you gotta say?
こんな日が来るとは思わなかったよ
他人の言葉に邪魔されるとは
ねえ シュガー
君の愛を見せてよ
そんな言葉は衝突を招くだけ
ねえ シュガー
本当のことを教えてよ

It started with a whisper
And that was when I kissed her
And then she made my lips hurt
I can hear the chit chat
Take me to your love shack
Mama’s always get a backtrack
When everybody talks back
始まりは囁き声
それは僕が彼女にキスをして
彼女が僕の唇を噛んだ瞬間
噂話が聞こえてくる
愛の手かせをかけておくれよ
噂話が始めると
彼女はいつも後戻り

0 comments:

コメントを投稿