20131111

【和訳】Neon Trees - Mad Love

(アルバム"Picture Show"より)



Nothing you could say could ever stop my baby
Nothing you could say could tear us apart
We’ve got all the sparks to set this place on fire
We’ve got making love right down to a fine art
何を言おうと
僕のベイビーは止まらない
何を言おうと
ふたりを引き裂けやしない
手に入れたきらめきが
この世界に火をつける
僕らはこの愛を
美しいアートに変えよう

Nothing you could do could ever stop this feeling
Nothing in the world could ever shakes us up
We’ve got all the stuff to break all of the rules
We’ve got all the stuff to mess all of you
何をしようと
この気持ちは止められない
この世にあるどんなものにも
僕らを脅かすことはできない
僕らが手に入れたものは
ルールを破る価値があるもの
僕らが手に入れたものは
みんなを困らせる価値があるもの

We’ve got a mad-mad love
We’ve got a really really… mad love.
僕らが手に入れたのは
熱烈な愛
僕らが手に入れたのは
心から夢中になれる愛

Nothing you could do could ever stop this burning
Nothing you could say could ever stop the fire
Tell me I’m a fool for everything that we do
Tell me I’m a mess then I’ll tell you you’re a lie
何をしようと
勢いは止まらない
何を言おうと
この炎は消えない
こんなことをしでかすなんて
バカな奴だと言われてもいい
僕らをおかしい奴らだと言うのなら
僕は君をうそつきと呼ぶよ

When you’re sad you can put your head on my shoulder
And maybe together we can grow a little bit older
悲しいなら僕の肩を貸すよ
そしてたぶんふたりなら
また少し大人になれるよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿