20140326

【和訳】Hunter Hayes - Cry With You

(アルバム"Hunter Hayes"より)

When you try not to look at me
Scared that I'll see you hurting
You're not hiding anything, no
And frankly it's got me worried
Nobody knows you better than I do
I keep my promises, I'm fighting for you
君が僕を見ようとしない時
君が傷つく姿を見ることになるのかと
怖くなる
君は隠し事はしない
率直に言って そんな君の性格が
悩みの種だったりする
僕ほど君を知ってる人はいない
約束は守り続けるよ
君のために立ち上がるよ

You're not alone
I'll listen till your tears give out
You're safe and sound, I swear that I won't let you down
What's hurting you I, I feel it too
I mean it when I say
When you cry, I cry with you, with you
君は一人ぼっちじゃない
涙が枯れるまで 話を聞いてあげる
ここなら安全だよ
絶対に悲しませないって 約束する
君が傷ついてるなら 僕も一緒に傷つく
本気でそう思ってるから こう言うんだよ
君が泣いてるなら 僕も一緒に泣くよ

I'm not going any place
I just hate to see you like this
No, I can't make it go away
Oh, but keeping it inside won't fix it
I can't give you every answer that you need
But I wanna hear everything you wanna tell me
僕はどこへも行かない
こんな君の姿を見るなんて 耐えられない
悩みを消すことなんてできないけど
胸に秘めていたって 何の解決にもならない
必要な答えを 全部用意することはできなくても
君が打ち明けたいと思うことなら
何だって聞いてあげたい

You're not alone
I'll listen till your tears give out
You're safe and sound, I swear that I won't let you down
What's hurting you I, I feel it too
I mean it when I say
When you cry, I cry with you, oh
Yeah, I cry with you
君は一人ぼっちじゃない
涙が枯れるまで 話を聞いてあげる
ここなら安全だよ
絶対に悲しませないって 約束する
君が傷ついてるなら 僕も一緒に傷つく
本気でそう思ってるから こう言うんだよ
君が泣いてるなら 僕も一緒に泣くよ

You need love tough enough to count on
So here I am
当てにできるほど頑丈な愛が必要なんだよね
僕はそのためにここにいるんだよ

You're not alone
I'll listen till your tears give out
You're safe and sound, I swear that I won't let you down
What's hurting you I, I feel it too
I mean it when I say
When you cry, I cry
I mean it when I say
When you cry, I cry with you, oh
You're not alone, oh no, baby
君は一人ぼっちじゃない
涙が枯れるまで 話を聞いてあげる
ここなら安全だよ
絶対に悲しませないって 約束する
君が傷ついてるなら 僕も一緒に傷つく
本気でそう思ってるから こう言うんだよ
君が泣いてるなら 僕も一緒に泣くよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿