20131111

【和訳】Ed Sheeran - Grade 8

(アルバム" + "より)

My mind is a warrior
My heart is a foreigner
My eyes are the color of red like a sunset
I’ll never keep it bottled up
And left to the hands of a coroner
Be a true heart not a follower
We’re not done yet
僕の思考は戦士
僕の心は異邦人
両目は日没のような赤色
瓶詰めにして検死官に預けるなんて
ありえない
熱い心を持ってる
誰かの後追いはしない
僕らはまだ終わりじゃない

And I see it in your movements tonight
If we should ever do this right
I’m never gonna let you down
I’ll never let you down
And we’ll keep it on the down low
And I’ll keep you around so I’ll know
I’ll never let you down
I’ll never let you down
今夜の君の挙動を見れば分かる
ふたりで正しく取り組めば
決して君を悲しませないよ
僕は君を悲しませないよ
ふたりの秘密にしておこう
そしていつも君のそばにいる
決して君を悲しませない
僕は君を悲しませないよ

You’re strumming on my heart strings
Like you were a grade 8
But I’ve never felt this way
I’ll pick your feet up off of the ground
Now I’ll never ever let you down
君が僕の心の琴線をはじく
初めて恋を知った8年生の頃みたいに
だけどこんな気持ちは初めてだよ
君を舞い上がらせてあげる
決して落ち込ませたりしないよ

My eyes are a river filler
This drink is a liver killer
My chest is a pillow
For your weary head to lay to rest again
Your body is my ballpoint pen
Your mind is my new best friend
Your eyes are the mirror
To take me to the edge again
僕の眼差しは川を満たす
身体を焼くような酒
僕の胸を枕にして
疲れた頭を横たえて休んで
君の身体は僕のボールペン
君の思考は僕の新しい親友
君の両目は鏡となって
また崖の淵へと僕を導く

And I see it in your movements tonight
If we should ever do this right
I’m never gonna let you down
I’ll never let you down
And we’ll keep it on the down low
And I’ll keep you around so I’ll know
I’ll never let you down
I’ll never let you down
今夜の君の挙動を見れば分かる
ふたりで正しく取り組めば
決して君を悲しませないよ
僕は君を悲しませないよ
ふたりの秘密にしておこう
そしていつも君のそばにいる
決して君を悲しませない
僕は君を悲しませないよ

You’re strumming on my heart strings
Like you were a grade 8
But I’ve never felt this way
I’ll pick your feet up off of the ground
Now I’ll never ever let you down
君が僕の心の琴線をはじく
初めて恋を知った8年生の頃みたいに
だけどこんな気持ちは初めてだよ
君を舞い上がらせてあげる
決して落ち込ませたりしないよ

Hold my heart to stop me bleeding now
I’ll never let you down
僕の心を抱いて
流れ出す血を止めて
そしたら君を悲しませないよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿