20131111

【和訳】Swim Deep - She Changes The Weather

She Changes The Weather
Where The Heaven We Are
Swim Deep



She takes my time
She grows the flowers in my mind
She makes it shine in my mood
彼女は時間の感覚を奪い去る
僕の頭の中に花畑を作る
気分を明るくしてくれる

She makes me trip
The words just fall out of my lips
And I forgot how to lie
思わずうっとりして
唇から言葉がこぼれ出し
嘘の吐き方を忘れてしまう

A song reminds me
As I track my life
It's easy as 369, 369
人生のある一瞬を突き止めると
思い出す歌がある
3の倍数を数えるみたいに
簡単に口ずさめる

Seen it all but I've seen nothing yet
Cause I forget
Do I know or do I think I know?
It's so real, it's so clear
すべて分かりきっているはずなのに
それでも何も分からずにいる
だってすべてを忘れてしまったから
本当に知っているのか
知っていると思い込んでいるだけなのか
どっちなんだろう?
すごく現実的で
すごく明らかな感覚

She takes my time and I don't mind
She makes me feel like
Like I can see for miles
She changes the weather in my world
Seems like it's never getting cold
彼女は時間の感覚を奪い去る
でも僕はちっとも構わない
彼女のおかげで まるで
何マイルも先まで見通せそうな気分
彼女は僕の世界の空模様を変える
きっと二度と寒さは訪れない

It's OK, it's not obvious
Cause what you say will make my day
Rid of consequence
It's so real, but it's so clear
まだ平気だ
完全にバレてるわけじゃない
だって君の言葉ひとつで
今日一日の良し悪しが変わる
結果のことは考えない
すごく現実的なのに
すごく明らかな感覚

She takes my time and I don't mind
She makes me feel like
Like I can see for miles
She changes the weather in my world
Seems like we're never getting old
彼女は時間の感覚を奪い去る
でも僕はちっとも構わない
彼女のおかげで まるで
何マイルも先まで見通せそうな気分
彼女は僕の世界の空模様を変える
きっと僕らは二度と年を取らない

She takes my time and I don't mind
She makes me feel like
Like I can see for miles
She changes the weather in my world
Seems like it's never getting cold
彼女は時間の感覚を奪い去る
僕はちっとも構わない
彼女のおかげで まるで
何マイルも先まで見通せそうな気分
彼女は僕の世界の空模様を変える
きっと二度と寒さは訪れない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿