20140526

【和訳】The Vamps - Move My Way

(アルバム""より)

I wake to find you're already up now
Pull back the curtain, smell the sweet refreshment
Of a brand new day
目を覚ましたら 君は先に起きてた
カーテンを開けて
真新しい一日の新鮮さを花で味わう

All out of bed at 11:15
Took in the perfect serenity you give me
Every day
11:15にはベッドを出て
完璧な心の平穏を全身で感じる
それは君からの 毎日の贈り物

The telephone rings out
Oh but you've no worry, you say forget the world
And listen now
電話が鳴る
だけど 心配しないで
世界を忘れろって 言ってくれたね
いいかい よく聞いて

So do do do you, do do do you wanna
You wanna move my way
And maybe I don't wanna change
こんな僕を 変えたいと思う?
だけど僕は 変わりたくないな

So should should should I, should I should I wanna
I wanna feel this way
So tell me why can't
We just stay the same
こんな気持ちに
憧れてもいい頃なのかな?
今のままの僕らでいられない?

Now I'm head over heels and breaking my back
Reaching for once last chance
To take you away with one last dance
I promise, tonight's your dream
すっかり夢中になって
かなり苦労しながら
最後の 一度きりのチャンスに
手を伸ばしてる
最後の一曲
ラストダンスで 君を連れ去りたい
約束しよう
今夜 君に夢みたいな夜をあげる

Now I don't know the words, I don't know the place
But I'm sure for every moment I'll make it yours
Cause you're the only one I know
Who's feeling this way
心に響くような言葉も
心に響くような場所も知らない
だけど一瞬一瞬を
君だけのものにするよ
だってこんな気持ちを知ってる人を
僕は他に知らない

The telephone rings out
Now but you've no worry, you say forget the world
Oh, and listen now
電話が鳴る
だけど 心配しないで
世界を忘れろって 言ってくれたね
いいかい よく聞いて

So do do do you, do do do you wanna
You wanna move my way
And maybe I don't wanna change
こんな僕を 変えたいと思う?
だけど僕は 変わりたくないな

So should should should I, should I should I wanna
I wanna feel this way
So tell me why can't
We just stay the same
こんな気持ちに
憧れてもいい頃なのかな?
今のままの僕らでいられない?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿